OCCUPATIONAL

1- Ageing@Work: Return to Work of workers with musculoskeletal disorders in automobile industry

Project Leader: Filomena Carnide

Project purposes:

• To determine the prognostic factors for work-related musculoskeletal disorders and its recurrence throughout active live.
  • To evaluate the effectiveness of return to work programs among senior workers

• National Biomechanics Day 2018

No próximo dia 11 de abril, a Faculdade de Motricidade Humana abre as portas aos alunos do ensino secundário para lhes dar a conhecer a sua oferta formativa e o Laboratório de Biomecânica e Morfologia Funcional aproveita a iniciativa para celebrar também, pela segunda vez, o Dia Nacional da Biomecânica.

NBD 2018

• FMH - OpenDay

The LBMF received 70 undergraduated students on the FMH OpenDay, on the 21st February 2018.

FMH openday 21 02 2018

SEE ALL